تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیداری تداركاتی پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی جهان، مقابل تیم ملی آمریكا به برتری رسید.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه برنامههای آمادهسازی خود برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان 2026، امروز (یكشنبه 31 خرداد) در دیداری تداركاتی رو در روی تیم ملی آمریكا قرار گرفت و موفق شد با ارائه نمایشی حسابشده و برتر، حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد.
شاگردان قشقایی در این تقابل كه به دلیل همگروهی بودن دو تیم در مسابقات قهرمانی جهان از اهمیت بالایی برای شناخت و ارزیابی حریف برخوردار بود، توانستند اقتدار خود را به نمایش بگذارند.
ملیپوشان ساحلیباز كشورمان در وقت اول این مسابقه با تسلط كامل بر جریان بازی، با نتیجه قاطع 20-10 به برتری رسیدند. در وقت دوم نیز با وجود رقابت نزدیكتر، این ایرانیها بودند كه با مدیریت صحیح بازی توانستند با نتیجه 20-18 حریف خود را مغلوب كرده و پیروز قاطع این نبرد تداركاتی باشند.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران امروز و دیروز در سه بازی تداركاتی دیگر خود مقابل عمان و استرالیا به برتری 2 بر صفر رسید و برابر كرواسی، قهرمان جهان هم 2 بر یك بازی را واگذار كرد.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران كه از دوم تیرماه كار خود را در مسابقات قهرمانی جهان 2026 آغاز میكند، در این رقابتها با تیمهای اسپانیا، پرتغال و آمریكا در یك گروه قرار دارد.