شبکه ی رادیویی آوا و پیام دارای بیشترین میزان شنونده در ایام نوروز

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما :شبکه‌های رادیویی آوا، جوان و پیام در ایام نوروز بیشترین میزان شنونده را در میان شبکه‌های رادیویی داشتند.

1400/01/18
|
10:36

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما از جابه‌جا شدن برخی حد نصاب‌ها در جذب مخاطب برنامه‌های نوروزی رسانه ملی خبر داد و عامل آن را طراحی سبک رسانه‌ای تولید در بحران توصیف کرد. به گفته علی طلوعی، حدود 80 درصد مردم در ایام نوروز مخاطب برنامه‌های رسانه ملی بوده‌اند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی طلوعی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به فعالیت این مرکز در طول ایام عید برای افکارسنجی درباره سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های نوروز 1400 گفت: مهم‌ترین تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته، ادامه یافتن بیماری منحوس کرونا و تأثیرش بر برنامه‌سازی در رسانه‌ها بود.

وی تلاش رسانه ملی برای خلق لحظه‌های پرنشاط و شاد را ستود و متذکر شد: درحالی‌که اکثر رسانه‌های دیداری و شنیداری دنیا پرچمشان نیمه‌برافراشته بود، همکاران رسانه ملی نسبت به سال‌های قبل با مجاهدت بی‌بدیل، پرتلاش‌تر ظاهر شدند و برای خلق لحظه‌های پرنشاط و آرامش‌بخش برای مردم در حد حماسه پیش رفتند.
طلوعی با اشاره به استقبال مناسب مخاطبان از برنامه‌های رادیو هم گفت: میزان شنوندگان رادیو در این ایام 21 درصد بود که دراین‌بین شبکه‌های رادیویی آوا، جوان و پیام بیشترین میزان شنونده را در میان شبکه‌های رادیویی داشتند.

وی درباره مخاطبان خبر سیما گفت: بیش از 56 درصد مخاطبان خبر سیما را دنبال کردند و 40 درصد مخاطبان نیز بیننده شبکه‌های استانی بودند.

دسترسی سریع