طعمِ شیرینِِ گفت و گوی مستقیم با مخاطبان با شمیمِ پاسخگویی

مدیر رادیو پیام و آوا در واحد 162 مطرح كرد: نظرات شنوندگان تولیدات رادیویی را ارتقا می‌دهد

1403/10/04
|
08:17
|

مهدی شهاب تالی، مدیر شبكه‌های رادیویی پیام و آوا نیز درخصوص حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (162) عنوان كرد: من برای دومین بار به‌واسطه حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان پاسخگوی مردم به‌صورت مستقیم هستم. ما در شبكه‌های خودمان راه‌های مختلفی برای ارتباط با مردم داریم ازجمله تلفن گویا، روابط‌عمومی، پیامك و… این ارتباط گرچه بسیار مؤثر است و ما از تجمیع نتایج آن در برنامه‌سازی و ارتقای كیفیت تولیدات استفاده می‌كنیم، اما طبیعتا رابطه مستقیم با مخاطب نیست.

وی افزود: حضور در 162 كمك می‌كند تا بدون واسطه صدای شنوندگان رادیو را بشنویم و این تعامل نه‌تنها برای ما بلكه برای مخاطبان نیز بسیار جالب است. ما می‌توانیم برآیند گفت‌وگوهای مستقیم با شنوندگان، انتقادات و پیشنهادهای آن‌ها را تا جایی كه امكان و شرایطش وجود دارد، در تولیدات به‌كار بگیریم. نتایج ارزیابی‌های خودمان و بازخوردی كه پس از حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان به دست آوردیم نشان می‌دهد كه رادیو پیام و رادیو آوا شنوندگان باهوش و متعددی دارد كه شامل طیف‌های گوناگونی می‌شود و آنها با حساسیت كار را دنبال می‌كنند.

دسترسی سریع