سامانه پاسخگویی بیمه مركزی راه اندازی شد

صبح امروز، فعالیت سامانه پاسخگویی بیمه مركزی با تماس رئیس كل بیمه مركزی با شماره 4 رقمی 2342 این مركز، كلید خورد.

1396/09/29
|
09:41
|



سامانه پاسخگویی بیمه مركزی راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما ، عبدالناصرهمتی در این مراسم هدف از راه اندازی این سامانه را حمایت از حقوق بیمه گذاران و بیمه شدگان و در راستای اجرای "حقوق شهروندی در نظام اداری" دانست و گفت: بیمه مركزی در كنار وظایف نظارتی خود، همواره به دنبال بهره گیری از بستر های الكترونیكی نوین برای بهبود روند پاسخگویی ارائه خدمات و رسیدگی به شكایات بیمه گذاران بوده است و به همین منظور امروز شماره 4 رقمی 2342 تحت عنوان سامانه پاسخگویی بیمه مركزی راه اندازی شد.
رئیس كل بیمه مركزی افزود: سال گذشته از سوی شبكه فروش صنعت بیمه، بیش از 56 میلیون فقره بیمه نامه صادر شده و بیش از 35 میلیون فقره خسارت از سوی شركت های بیمه پرداخت شده و این آمار بیانگر بزرگتر شدن خانواده صنعت بیمه است. لذا با افزایش روزانه بیمه گذاران و بیمه شدگان و متعاقبا پاسخگویی به سوالات و شكایات آنها نیاز به یك سامانه جامع تر از تلفن گویا داشت تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و سریع تر ضمن رعایت حقوق شهروندی آنها و بهبود مستمر نظام ارائه خدمت، تنوع بخشی به كانال های ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم، گامی موثر در گسترش فرهنگ بیمه و آگاهی مردم از خدمات بیمه برداریم.
همتی، صف انتظار هوشمند، نظرسنجی از تماس گیرنده،صندوق صوتی، پرسش و پاسخ با اعلام كدرهگیری را از ویژگی های مهم این سامانه دانست و گفت: امیدوارم این سامانه نیز در كنار سایر بسترهای الكترونیكی بیمه مركزی همچون سامانه رسیدگی به شكایات بیمه گذاران، سنهاب، شكایت نمایندگان از شركت های بیمه و استعلام بیمه نامه بتواند از دغدغه های بیمه ای مردم بكاهد.

دسترسی سریع