شبكه‌ای به نام كالای ایرانی

شبكه ایران كالا قرار است با تبلیغ كالا‌های باكیفیت وطنی به زبان‌های انگلیسی و عربی نقش بازاریاب صادراتی را نیز بازی كند.

1396/12/13
|
18:39
|

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ شش دانگ یك شبكه به نام كالای وطنی شد.
00:00
مادر شهیدان هادی زمانی كه برنامه‌های شبكه ایران كالا را رسما روی آنتن برد یك آرزو داشت؛ «جوانان مان ان شاءالله موفق باشند».
جوانانی كه برای دست و پا كردن یا حفظ شغل شان حالا یك حامی دارند؛ تریبونی ملی و بین المللی به نام ایران كالا.
رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز پخش رسمی این شبكه از حمایت از تولیدكنندگان نوپا خبر داد.
دكتر علی عسكری خواستار همراهی دولت و همه مسئولان با این حركت رسانه ملی شد.
وزیر صنعت كه با زبان آمار از امیدواری صنعتگران به آینده گفت، ایران كالا را گامی در پرنگ تر شدن اقتصاد مقاومتی توصیف كرد.
وزیر جهاد كشاورزی نیز از كاهش وابستگی به منابع غذایی وارداتی گفت و از انتظاراتش از این شبكه.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رشد شتابنده شركت‌های دانش بنیان و نقش حمایتی رسانه ملی از این پدیده‌های اقتصادی كشور گفت.
عضو فراكسیون تولید و اشتغال مجلس نیز از ایجاد روحیه خودباوری در بین جوانان با گشایش این شبكه گفت.
شبكه ایران كالا از همان زمانِ پخشِ آزمایشی صدای تولیدكنندگان و صنعتگران ایرانی بوده است.
هنرمندان و ورزشكاران نیز در حمایت از تولید ملی آماده همكاری با این شبكه هستند.
شبكه ایران كالا قرار است با تبلیغ كالا‌های باكیفیت وطنی به زبان‌های انگلیسی و عربی نقش بازاریاب صادراتی را نیز بازی كند.
شبكه ایران كالا قرار است حامی 80 هزار صنعت كوچك و متوسط كشور باشد؛ صنایعی كه اگر حمایت شوند هم چرخ اقتصاد كشور را به چرخش در می‌آورند و هم نام و نشان ایرانی را به جایگاه واقعی خود در عرصه تجارت ارتقا می‌دهند.

دسترسی سریع