در آیین اختتامیه جشنواره مردمی صدا و سیما؛ تلاش رسانه ملی برای جلب رضایت مردم

رئیس رسانه ملی: كسب رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان در نوروز با همدلی خانواده صداوسیما حاصل شد.

1397/02/02
|
09:48
|


تلاش رسانه ملی برای جلب رضایت مردمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دكتر علی عسكری، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی برنامه‌های نوروزی رسانه ملی گفت: رسانه ملی در یك شرایط سخت رسانه‌ای و با وجود رقبا و دشمنان فراوان توانست در نوروز 97 موفق به جذب 86.7 درصدی مخاطبان شود.
رئیس رسانه ملی خاطر نشان كرد: هنرمندان رسانه ملی در برنامه‌هایی مانند پایتخت و دورهمی و همچنین مستند‌ها و برنامه‌های تركیبی توانستند رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان را كسب كنند.
رئیس رسانه ملی: همه دارایی ما مردم هستند و باید برای جلب رضایت آنان تلاش كنیم.
دكتر علی عسكری خاطر نشان كرد: در شرایطی كه شبكه ماهواره‌ای و همچنین فضای مجازی به رقابتی سرسختانه با رسانه ملی می‌پرداختند، برنامه‌سازان با هوشمندی، هنرمندانه و درك زیبایی‌شناسی به میدان آمدند و رضایت مخاطبان را به دست آوردند.
رئیس رسانه ملی، آثار تولیدی در صداوسیما را بانشاط و پرجاذبه عنوان و ابراز امیدواری كرد كه كاركنان رسانه ملی در سال 97 بهتر از گذشته كار كنند و شاهد رشد برنامه‌های جذاب در رادیو و تلویزیون باشیم.

نمونه كوچكی از ایجاد ناآرامی در بخش‌هایی از سریال پایتخت با حضور داعش، به خوبی نشان داد كه شهدا از خودگذشتگی كردند تا ما در كنار هم نوروز را در آرامش پشت سر بگذرانیم.
رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از جایگاه شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم، آسایش امروز را مرهون جان‌فشانی‌های آنان دانست و تأكید كرد: نمونه كوچكی از ایجاد ناآرامی در بخش‌هایی از سریال پایتخت با حضور داعش، به خوبی نشان داد كه شهدا از خودگذشتگی كردند تا ما در كنار هم نوروز را در آرامش پشت سر بگذرانیم.
دكتر علی عسكری در ادامه با تأكید بر اینكه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید گام‌های بهتر و مؤثرتری در زمینه تحقق شعار سال و حمایت از كالای ایرانی برداریم تصریح كرد: كالای ایرانی، نشان‌دهنده هویت كشور است و امیدوارم در سال 97 اقدامات رسانه ملی در جهت معرفی كالا‌های ایرانی و همچنین فراهم كردن زمینه‌های رشد و ارتقای نشاط اجتماعی، عظمت، اقتدار و پیشرفت ملت ایران را رقم بزنند.
رئیس رسانه ملی، سه عنصر هنر، علم و تعهد را لازمه تولیدات فاخر رسانه‌ای عنوان كرد و گفت: یك محصول رسانه‌ای فاخر و دارای اثر ماندگار، هم هنر فوق‌العاده، هم علم و دانش و هم تعهد را داراست و این امر به شادمانی، رشد و جهت‌دهی مخاطبان كمك می‌كند.

دسترسی سریع