رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی كشور؛لزومِ آگاه سازی مردم از واقعیتِ شرایط اقتصادی

قرار است دستگاه های اجرایی با تكیه بر كارشناسان، مسائل و مشكلات اقتصادی را در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در میان بگذراند.

1397/07/24
|
08:00
|


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور و رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی كشور در حاشیه سومین جلسه این ستاد و در جمع خبرنگاران، گفت: حضور اعضای ستاد با انگیزه، جدی و با علاقه بود و تكالیفی كه جلسه قبل داده بودیم كه شامل آیین نامه ها، دستورالعمل ها و سیاست ها بود بررسی شد.

وی افزود: مسئولان كارگروه ها مشخص شدند و قرار شد هفته ای یكبار تشكیل جلسه بدهند تا در حوزه شناسایی جریان های خبری، اطلاع رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی كه در ذهن مردم وجود دارد، نیاز اطلاعاتی و اخبار اقتصادی مردم احصاء شوند. رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه های مختلف اجرایی مسئول شدند كه حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند؛ همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢٥ نفر از كارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه را داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشكلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در تماس باشند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی با بیان اینكه باید بتوانیم فضای رسانه ای خودمان را در حوزه ایجابی بگونه ای هدایت كنیم كه زمینه ابهام زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم ، تصریح كرد: با تشكیل كارگروه ها ظرف سه هفته ساختارها در حال تكمیل و تكالیف مشخص شده است، امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهادها و راهكارها نگاه ها و نظرات نو از سوی رسانه ها مطرح شود.

وزیر كشور افزود: امیدمان در این كار این است كه به كمك رسانه های داخلی اعم از سایت ها، روزنامه ها، مطبوعات و نشریات و حتی كانال های پیام رسان ها و خصوصا صداوسیما در كنار دستگاه هایی كه ارتباط تریبونی با جامعه دارند مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم. رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان كرد: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگوییم و مشاركت جدی آنها را بطلبیم حتما موفق خواهیم شد .

دسترسی سریع