در جلسه وزیر صمت با مدیران دو خودروسازی؛ دستور فوری وزیر برای حل مشكل مشتریان خودرو

انبوه مشكلات مشتریان ایران خودرو و سایپا باعث شده تا وزیر صمت دستور حل فوری این مشكلات را صادر كند

1397/11/06
|
08:47
|


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در جلسه وزیر صمت با مدیران دو خودروسازی بزرگ كشور مقرر شده كه مدیران ارشد این شركتها با مشتریان ملاقات حضوری داشته باشند و برای مشكلات موجود چاره اندیشی كنند .
ایران خودرو و سایپا هم عصر پنجشنبه با صدور اطلاعیه هایی از مشتریان خود دعوت كردند تا در روز شنبه ششم بهمن از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 به آدرس های اعلامی مراجعه و مشكلات و گلایه های خود را مطرح و برای آن چاره اندیشی شود .
بر اساس این گزارش از مهمترین مشكلاتی كه مشتریان ایران خودرو و سایپا از آن گلایه مندند : تاخیر زیاد در تحویل خودروهای ثبت نامی ، افزایش پی در پی قیمتها ، تغییر خودروهای ثبت نام شده با انواع دیگر تولیدات، عدم تحویل خودروهای سنگین توسط سایپا دیزل ، خدمات پس از فروش نا مناسب ، قطعات منفصله بی كیفیت و مواردی از این دست است

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته گذشته با فراخواندن مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نسبت به عمل كردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم­ داده بود.
رضا رحمانی بر ضرورت احقاق حقوق مردم در خرید خودرو تاكید كرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل كنند كه رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری كند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است كه هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی به آن اهتمام كنند.
براساس اطلاعیه های منتشر شده ، مدیران ارشد ایران خودرو و سایپا ، روز شنبه ششم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 17 پاسخگوی مشكلات مشتریان خواهند بود .
نشست مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در كیلومتر 14 جاده مخصوص تهران – كرج (شهید لشگری ) جنب بیمه و بانك پارسیان درب 4 ایران خودرو و نشست مدیران سایپا با مشتریان در كیلومتر 18 جاده قدیم كرج و در مجموعه سازه گستر سایپا برگزار می شود.

دسترسی سریع