خبر خوب؛ در خصوص بازنشستگان و افتتاح مركز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صبا +صوت

دكتر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی كشور در گفتگو با رادیو پیام ، جزئیات مركز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صبا بازگو كرد .

1399/06/02
|
14:44
|

در راستای توسعه ارتباط با بازنشستگان نیازمند راه اندازی مركزی بودیم كه بتوانند 24 ساعته فعالیت داشته باشد و باعث انعكاس صدای بازنشستگان شود و ایشالا با راه اندازی این مركز دخواستها در مسیر درست قرار گیرد.
مركز ارتباط با ذینفعان راه اندازی كردیم یك مركز 24 ساعته می باشد برایب اینكه درخواستها ثبت و طبقه بندی شود در صورتی كه می توانند راهنمایی كنند در غیر اینصورت كد پیگیری در اختیار متقاضی قرار می گیرد و از طریق پیامك مراحل به ایشان ابلاغ می شود.


اكبر افتخاری با بیان اینكه «نیازمند رفع محدودیت‌های زمانی و مكانی در برقراری ارتباط با بازنشستگان بودیم»، افزود: ایجاد مركزی برای ارتباط و تماس با ذینفعان از طریق شماره 2500 راهی برای رفع این مشكلات و نیاز‌ها بود كه با استفاده از درگاه تماس تلفن شهری، وب و تلفن ارتباط 24 ساعته بازنشستگان با صندوق بازنشستگی كشوری را در تمام روز‌های هفته، حتی روز‌های تعطیل امكان‌پذیر می‌كند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح مركز نوآوری صبا به‌عنوان یك مركز فعال در حوزه استارتاپ‌های اجتماعی، افزود: با توجه به اینكه این مراكز عمدتا در حوزه اقتصادی فعالیت می‌كنند، می‌توان ادعا كرد كه این اولین مركز نوآوری اجتماعی در كشور است كه با تمركز بر خدمت‌رسانی به بازنشستگان افتتاح می‌شود.
افتخاری گفت: در این مركز استارت‌آپ‌ها و شركت‌های دانش‌بنیان كه دستاورد، خلاقیت یا محصولی متناسب با نیاز‌های بازنشستگان داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند و با تسهیل‌گری و بسترآفرینی صندوق بازنشستگی كشوری امكانات اولیه در اختیار این شركت‌ها قرار می‌گیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری با بیان اینكه «اگر امروز خلاقیت را چاشنی كار نكنیم، اتفاقی در حوزه سالمندی نخواهد افتاد»، گفت: ایجاد اشتغال و امكان استفاده از خدمات و خلاقیت‌های این شركت‌های دانش‌بنیان در پاسخ به ذینفعان از ویژگی‌های این مركز است.
به گفته افتخاری، از بین 70 گروه علاقه‌مند به فعالیت استارتاپی در حوزه بازنشستگان، 10 گروه در گام اول شناسایی شدند كه در مركز مستقر شده‌اند و بعد از اتمام كارشان فضا را در اختیار تیم‌های جدید قرار می‌دهند.
وی با بیان اینكه «با آغاز به كار این مركز، خدمات به كل بازنشستگان و نه فقط جامعه بازنشستگی صندوق بازنشستگی كشوری ارائه می‌شود»، گفت: هدف از انجام این كار، تقویت شفافیت، پاسخگویی، برقراری ارتباط و توانمندی حداكثری مخاطبان است.
افتخاری گفت: درصددیم تا با تحول در فضای بازنشستگی و ایجاد نشاط خدمات مناسبی به بازنشستگان ارائه دهیم.

دسترسی سریع