نیمی از تماس‌های هلال احمر، مزاحمت تلفنی است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 6 ماهه نخست امسال، بیش از 405 هزار مرتبه با شماره 112 هلال احمر تماس گرفته شده است كه 51 درصد این تماس‌ها جنبه مزاحمت داشته است.

1403/07/30
|
14:00
|

بابك محمودی گفت: حدود 12 درصد از تماس‌ها با شماره 112 برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود 4 درصد تماس‌ها منجر به انجام ماموریت و عملیات امدادی شده است.

این مقام مسئول در هلال احمر افزود: از شهروندان تقاضا داریم شماره تماس 112 را مشغول نكنند تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با كارشناسان هلال احمر ارتباط برقرار كنند.

دسترسی سریع